nur-nr_123 Evvet biz girmiş bulunmaktayiz anneler bende yeni öğrendim böyle olduğunu bu ayda uyku gerilemesi olan anneler bizi bı aydinlatirmi bu durumda ne yapmalıyız ne gibi sorunlar oldu çünkü gerileme 2 yaş sendromu ula bir geliyormus 🤦🏼♀️
aykoz_ nur-nr_123 burda beklıyorum 25 aylık uyku gerilemesi. Akşam 8 e kadar mızmızmız zorla sızıyor ama gündüz uykusunu bıraktı. Gündüz sıkıysa pış de nasıl cırlıyor uyumamak icin ç. Her günümüz kavga dövüs
nur-nr_123 aykoz_ anldm cnm bayada erken bırakmış ama yapacak bişey yok bn artık hani takmamaya çalışıyorum alışmaya uğraşıyoruz geçmiyor sadece hafifliyor sende öyle dusun