Anneler merhaba. Bebeğim 3 aylık olmak üzere ve hamile kalmaktan çok korkuyorum. Allah olmayan isteyen herkese nasip etsin inşallah ancak bebeğim çok küçük olduğu için hiç hazır değilim böyle bir şeye. Süt korur derler, adet de olmadım henüz. Ancak hamile kalmış olsam nasıl anlarım belirtiler nasıl oluyor acaba yaşayan anneler var mıdır