uzaymira Prenseszeynelp Genel olarak Vicco öneriliyor, memnunlar. Ama ben model olarak beğenmediğim için Adidas tercih etmiştim, memnundum.
Nuray1 Geçenlerde ben de baktim çoğu ilk adım ayakkabısının içi düz normalde ortopedik olması gerekmiyo mu bilenler yazabilir mi