Normal doğumdan sonra bikaç gün kabızlık çektim sonrada affedersiniz tuvalette zorlamayla yırtılma oldu bir aydır çekiyorum her tuvalete gittiğimde bu ağrıyı kanamada oluyor ağrısı bazen kuyruk sokumunada vuruyor süt verdiğim için ilaçta kullanamıyorum bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı atlatan varsa nasıl atlattı mahvolmuş durumdayım oturamıyorum yürüyemiyorum sürekli ağrı var :(