Elifbayrak 3 kuralını uyguladıysanız.Sabah kahvaltı labne lor yarım yumurta sarısı falan yedırın yenı baslngıc .Ögleden sonra bır meyve verın yesın aksam da ben genelde corba yapıp veıryorum ya da mücver vs tarıf kıtaplarım var ordan bakıyorum.Bu arada instgramda anne bebek sayfam var takıp edersenız mutlu olurum 🥰