Gene bir uyku postuyla karsinizdayim 🤦🏻♀️
3 ay 20 günlük bebegim sabahtam aksama olan uykuları gayet iyi. Ama gece uykusuna dalamiyoruz. İlk 1 saat başında beklemem lazım, uyanıyor devam etmiyor uykusuna kimildadigini görünce sallarsam belki dalıyor ya da uyaniyor komple. Sallamaya alıştırmadim sallamami beklemiyor eminim ama neden uykuya dalmiyor. Şekerleme yapıyor