Kızlar 7 ay 10 günlüğüz dış çıkartmadık ama dişin yapabileceği tüm huzursuzluklar mevcut fakat bugün bişey dikkatimi çekti .Oğlumun diş etini kaşiyim dedim parmaginla ne ön altta nede ön üstte hiç kabarıklık yok dümdüz ama alttada üsttede tüm diş kökleri ciddi şekilde kabarık ön iki dişler hariç , yanı resmen etler şiş şiş tümsek oluşturmuş her diş çıkacak yerde olan şişlik gibi , belki tam anlatamadım ama bende anlamadım neden öyle