Gozde_alparslan Sevgili anneler oğlumun bir buçuk haftadır ateşi devamlı 37 37.5 arası git gel yapıyor normalde hiç bu kadar olmamıştı evin sıcaklığı iyi üstü ince ama yine böyle asilarda bile ateşi 37 olmadı neden olabilir acaba korkmaya başladım
dios_gokta Gozde_alparslan enfeksiyon olabilir diş olabilir mıktop yapmış olabilir tatilde felansanız güneş te çarpmış olabilir kan tahlılı verin derım
Gozde_alparslan 2maviboncuk Ya 37.5 olmasi korkutuyor ilk cocugum açıkçası panik haldeyim biraz bugün tam sekiz aylık oldu dış mi bilmiyorum ama eli hep ağzinda
Gozde_alparslan dios_gokta henüz diş çıkarmadı ete doğru gelmiş ama hala patlamadı işte bende bilemiyorum ki neden böyle dış ateşi kaç gün sürer acaba biliyor musunuz
2maviboncuk Gozde_alparslan 38i geçmiyorsa yüksek ihtimal diştir bide vücut sıcaklığıyla baş sıcaklığı aynı mı genel de vücut sıcaklığı normal baş sıcaklığı yüksek olur dişse eğer
dios_gokta Gozde_alparslan diş ateş-i uzun gunler surer ama havale gecıttırmez 37 38 hep bır ates olur yani