Nasil başlasam blmiyotum 2 aylık bebegik var ama yeni hayata alışamadım cocugu alışamadım sürekli kalbin hızlı hızlı atiyo nefes alamıyorum hayat bana çok anlamsız bomboş geliyo çarşıya gidince hemn bebegimi özlüyorum ama eve gelince öyle doya doya sevemiyorum nolur bana yardım edin beni gihi olan var mydi ilac alsam kesin düzelir miyim kafayi yedim artık