Kaptan38 6 aylık kiz bebeğim var ve ne almalıyım neye dikkat etmeliyim önerisi ve tecrübesi olanlar yazabilir mi bizede okuyanlarada bi fikir olsun
Nohutannesi Kaptan38 yürüteç kullanmadım. Mama sandalyesi chicco snack pocket kullanıyorum. Annemlere vs giderken katlayıp götürüyorum bu açıdan çok kullanışlı oluyor
Tosbikhamza Kaptan38 Ben kiwi koalanın mama sandalyesini kullanıyorum. Bence çok rahat ve konforlu memnunum. Ama örümcek baby plus aldım güzel ama içime sinmeyen bir şey var çözemedim onun için 😁
Vanilya Kaptan38 Yürüteç çok az baby hope kullandık. Mama sandalyesi joie mimzy lx kullanıyoruz. Çok sağlam sandalye tavsiye ederim
Seyma_29_ Kaptan38 joie mimzy snacker kullanıyorum 3 kademeli katlanabilir ayak kısımları çıkıyor istediğim yere götürüyorum memnunum. Yürüteç kullanmayı düşünmüyorum
nazatamina Pahali seyler almaya hic gerek yok pilsan mama sandalyesi aldim sadece masada yemek yerken ve isiniz carken kullaniyoruz cok kullanisli hemen yikaniyor batinca yurutecte fisher price zebra