LEYLIKONUNANNESI Kızlar merhaba :) kızım 3 ay 20 günlük gün de 800-900 ml arasın da mama içiyor kilosu 11 gün önce 6300 dü doktorumuz çok çok iyi demişti 2300 doğdu ama yaşıtlarını yakaladı dedi sizlerin bebekleri ne kadar içiyor acaba benim kızım fazla mı içiyo ?
Oykuaygun LEYLIKONUNANNESI kuzu şöyle ki her bebek farklı şimdi burda benim bebeğim 90 içiyor diyen bile olur. Sen bebeğini daha iyi anlarsın o da ne kadar içmek istiyorsa içer 🥰 Benim bebiş 2 ay 25 günlük 120cc içiyoruz daha 😊 Kaç saatte bir uyanıyor leyliko 😍
HatunKisisi LEYLIKONUNANNESI benim kızımda günde 1000-1200 ml içiyor 3-4 saatte bir 150 cc günde 7-8 biberon. Her bebeğin mama ihtiyacı farklı belki daha fazla içende vardır daha azıda, normal bence
LEYLIKONUNANNESI Oykuaygun Evet doğru:) benim kızım coook uykucu teyzesi hiç uyanmak istemiyor desem yeridir artık zorla uyandırıp seviyoruz o derece maşallah 🤲❣ genel de kendisi uyanmadigi için ben 3 saatte bir besliyorum🤩
LEYLIKONUNANNESI HatunKisisi Bazen oluyo ki 90 cc ile doyuyo bazen 170 cc bile iciyo bi sefer de şok oluyoruz istediği miktarı tutturamadik bi türlü şuan 160 veriyorum mesela onunla doyuyo garip her seferinde farklı iciyo 😊
Oykuaygun LEYLIKONUNANNESI ben 3 saatte bir uyandırmayı çok doğru bulmuyorum uykusunu alsın ne kadar istiyorsa o kadar uyusun diyorum 🥰 Tabi her annenin düşünceleri farklı. Maşallah kuzuya nazar değmesin 🥰
LEYLIKONUNANNESI Oykuaygun Ben uyandırıp beslemezsem kendisi uyanmıyo ki 😂 zorla uyandırıp seviyoruz o derece uyuyo yani doktoruna bile sordum daha ne istiyosun dedi 😂
Oykuaygun LEYLIKONUNANNESI ay çok doğru demiş ben 1 saat, fazla uyusa da dinlesem diye bakıyorum gözüne 😅😅
Ozge5555 40 gunluk benim bebegmde 90 cc veriorm 4 saatte 1 ama biberonu cekincr aglior sizce saatimi fazla yoksa mama mi az lutfen yardimci olun 😥
Zerrinakarsu Ozge5555 40 günlük bebek 4 saatte bir çok değil mi.. 2 saatte bir olmalı diye düşünüyorum tabi siz daha iyi bilirsiniz annesi olarak
Oykuaygun Ozge5555 benimki de mamadan sonra ağlıyor. Ama doyuyor yani. Çok ağlamayıp rahat uyuyorsa doyuyordur. Mama saatini 2ye düşürmeyin ama 3e düşürebilirsiniz
Ozge5555 Zerrinakarsu yani bilmiorm o sekil de veriyorum sütüm az emiyor bide o yuzden bide 90 veriyorum ama biberonu cekince agliyor biraz doymuyor sanırım demi
Ozge5555 Oykuaygun cok aglamiyor bitti diye üzülüyor herlde 😂 4 saatte veriyorum 90 cc o zmm 3 saattr vermeliyim bnmki iştahlı biraz uyandiramiorm uyurken yiyor 🙈 tskler cvp icin cnm
Simaykck Ozge5555 canım ben 2 saatte bir 90 veriyorum bence saati cok uzun tutuyorsun 2 aylıkken öyle veriyorum suan 4 aylık oldu 90 a kanmıyor aglıyor dediğin gibi biberonu cekince cünkü bebeğin doymuyor 120 ml gectim hatta ek gıda olarak kaşık mamasına geçtim doymuyorlar artık büyüdükçe