prensannesi1111 Ay ankarada olan anneler anlar beni kac gundur zibinla yatiriyorum sadece bugun serin gibi havakisa kollu pjama giydirdm altinda da sort var ama bu seferde terlerse diye dusunup duruyorum
htceee98 prensannesi1111 kaç gecedir konyada hava serin oluyo zıbın ve altina şort giydirip yatırıyorum ince muslin ortuyorum ama kızım sürekli açıyor üstünü.bence uzun kollu ile terleyebilir
Kevseryldz prensannesi1111 evet bugün hava serin bende kısa kollu zıbın giydirdim gün boyu çorapta giydirdim yeterlidir. Gece üzerini örtüyorum ama çoğu bebek gibi açıyor 😊 camları kapatıp öyle yatırcam bu gece üşümez
[silindi] prensannesi1111 tamda konusu yanii uzun kollu zıbın giydirip yatırıyorum kafası sırtı şu için de kalıyor kısa kollu zıbın ile yatırıyorum kolları bacakları buz oluyor en iyisi bende kısa kollu uzun kollu giydirdim altına ince bi pijama altı çektim üstünü de örtmedim napayim ne yapacagimi şaştım kaldım valla
prensannesi1111 htceee98 evet oglumda hic ustunu ortmez zibinla yatiyordu sadece ustunu ortmeden bugunde boyle olsn bakalm usurmu terlermi diye dusunmekten helak pldum vallahi
prensannesi1111 Urazkom icinde askili zibin ustunde kisa kollu pjama altinda sort var valla en son ona karar verdm ustunu de ortumuyorm zaten ortsem 1 saniye sonra geri aciyor 😂
htceee98 prensannesi1111 üşümez diye düşünüyorum ama annelik üşür mu diye düşünmekten kendimizi aikoyamiyoruz :)
Urazkom prensannesi1111 benim kızımda kesinlikle üstünde birşey istemiyor ay , biraz önce hava almadan geldik eve hava bildiğin üşütüyor insanı 😂
Sirius-10 Kaç gündür aşırı sıcaktı ben de sadece kısa kollu zıbınla yatırdım ama bugün daha iyi gibi o yüzden bide ince şort giydirdim altına
Birceninannesi prensannesi1111 içine ince askılı zıbın giydiriyorum terlerse terini çeksin diye. Üstüne de kısa kollu şortlu bi tulum almıştım pijama gibi onu giydiriyorum çünkü asla üstünü örtmüyo. Şimdilik terlemiyo gibi umarım hastalanmazlar ankaranın havası çok dengesiz