Tazeanne3434 Frauz bence emzir sağma sağınca benimde az çıkıyor ama emzirdiğim sürece her ucun sıkmamda süt geliyor bebek emdikçe hormonlar uyarılıp süt üretiyorlarmış sütüm az diyip emzirmekten vazgeçme sakın bi ara benimde ciddi derece de azaldı korktum ama pes etmedim göğüslerim dolmasa da emzirdim normale döndü
Tobby19 Frauz merhaba ben de aynı durumdayım hatta doğumdan sonraki ilk regl döneminde tam anlayamadım da durumu sütüm bitti zannettim😂 ben daha önce sağıp buzluktaki sütlerle takviye yapıyorum ancak sizin böyle durumunuz yoksa mama takviyesi yapabilirsiniz ama sağım ve emzirmeye devam etmeniz gerekiyor sütünüzün kesilmemesi için
Beycaamommy Sağılan la bebeğin emdiği süt miktarı farklı oluyor canım emzir bol bol korkma biraz azalabilir östrojen hormonu prolaktin hormonunu biraz baskılıyor sadece
Frauz Tazeanne3434 yok yok bırakmam tabi geçen adet dönemimde de aynısı oldu ama bu aykinde baya azaldı
Frauz Tobby19 ya dolapta sütlerim var ama haftaya işe başlayacağım onlar için ayırmıştım. Kullansam mı bilemedim normalde de günde bir veya iki kez mama alıyoruz. Ama 5 cc nedir ya şoka girdim. Geçen ayki reglimde azalma olmuştu ama bu kadar değildi
Tobby19 Frauz sizi çok iyi anlıyorum ben de iş için ayırdığım stoklar gidecek diye gözünün içine bakıyorum😬 ama şöyle keskin açlığını kessin diye 30-40 cc civarı verdim, öyle tam doyurmak için değil,o keskin açlığı geçip sakinleşince daha iyi emiyordu çünkü