Merhaba, biraz hurafe bir soru olacak belki ama aklıma takıldı işte. Bir arkadaşım var eşimle de evlenmeme vesile olan kendisidir. Neyse kızımı görmeye geldiğinde kızım o gece uyumadı annem okudu ve çok esnedi. Zor uyudu. Bugün yine geldi. Kızım meme almıyor normalde de zor emiyor. Henüz 8 günlük. Kendi de gördü emmedigini süt fışkırıyor baksana dedi. Halbuki okadar sütüm yoktur biriktiği için emmediginden damladı o an. Şimdi 2 saat oldu göğsüm dolmadi hala. Acaba sütüm mü kesildi ☹️☹️☹️