Miyauw Arkadaşlar 3,5 ta uyandı hala uyumuyor ağlıyor dişleri çıkıyor oynarken normal ama odaya gidince kıyamet kopuyor öneriniz var mı :(
Mom987 Miyauw İlk defa oluyorsa normal olabilir böyle şeyler. Dişlerine jel sürün varsa veya zeytinyağı karanfil karışimi sürün ağrısı varsa ağrı kesici calpol verin ama zorlamayın sıcaktanda uyumayabilir.
Baharyagmurux Miyauw 8 saat neki oglum 2 hafta once 1 yasina girdi yeri geliyo 10 12 saat uyumuyo uyutamiyorum inadi tutuyo gun boyu surekli huysuz aglayarak gezer
Esrahuma Miyauw bebek arabasına at çıkar dışarı temiz havaya uyur güzelce 8 saat ne ki 12-13 saat uykusuzları çok gördüm ben endişelenme
Miyauw Mom987 ev bugün diğer günlere göre serin sıcak değil çok. Calpol versem mi bilmiyorum ateşi yok çünkü ne yapmalıyım bilemedim
Mom987 Miyauw Calpol ateş düşürücü değil ki aynı zamanda ağrı kesici ama ağrısı varsa verin. Dış etlerine masaj yapın biraz. Zeytinyaği ve karanfil varsa 2 3 tane karanfili ezin 1 kaşık zeytinyağı ile karıştırın biraz buzluğa koyun çabuk soğuması için onu dis etlerine sürün. Ama uyumama durumu korkulacak birşey değil.
ENA Tam yaş dönemleri cok sıkıntılı oluyor, büyüme atakları gibi, iştah kaybı, uyku gerilemeleri vs yaşanıyor. Diş olmayabilir yani onu da göz önünde bulundurun diye söyleyeyim dedim.
Miyauw ENA sanırım öyle bir dönemdeyiz hala ayaktayız bakalım laçka uyuyacak ve bugün iştahı hiç yoktu zayıflıyor resmen :(
prensannesi1111 Canim bence calpol ver bende boyle huysuz olduugu uyumadi gunlerde veriyorum yani bi zararini gormedm.
Miyauw Baharyagmurux uykuya direnme olurdu ama ilk defa bu kadar ayakta. Şuan çok dinç uyku modunda bile değil :) oyun oynarken mutlu o yüzden bir ağrısı falan yok diye düşünüyorum bakalım iyice yormaya çalışıyorum :)
yagizefe111 Yorulan bebek çok zor uyur hem ona dikkat et hem de aç bebek uyumaz diş çıkarıyorsa beslenmesi gerilediği için uykuya direnirler. Biraz sevdiği şeylerden yedirmeyi dene bebe bisküvisi ver eline kendisi keşfederek yerse ilgisini çekebilir yada sütleyip ver. Sonrasında uyumazsa eğer calpol vermelisin ya da doktorunla görüşüp böyle günlerde uykuya dalmasını kolaylaştırması İçin düşük dozlu alerji ilacı sakinleştirici alabilirsin ben diş ve grip dönemlerinde 3-4 damla veriyorum sakince 4-5 saat uyuyor benimki 2 yaşına geldi tabi ama senin dönemlerinde kaç gece hastanelik oldum ağlamaktan morarıyordu. Allah sabır versin uyumuyor diye endişelenme ağlarsa sıkıntı