Benimki de son günlerde öyle. 12 günlüğüz ama 4-5 gündür emiyor uyuyakalıyor hemen uyanıp tekrar emmek istiyor sürekli aç sanki daha bi kaç dk once yiyor halbuki. Birde sabırsız ki sormayın hep uçtan emdiği için yarıldı uçları şuan sağıp biberonla veriyorum kaşıkla denedim istemedi . Umarım emmeyi unutmaz iyileşene kadar,