AygulSina Kizlar nasil verdiniz dogum kilolarinizi en hizli sekilde bi 10 kilom var verilicek ve yaz geliyor hali ile.
Hohomoromu AygulSina Klasik canım bol su yemek ye ekmeği tüketmemeye çalış pilav makarna tarzı şeyleri bırak bunları bırakınca bi süre sonra farkediyor zaten
Duygu34 AygulSina ocakta doğm yaptö 80 girdim şuan 62 oldm bol su içiyorm extra hiç bişi yapmadm emziriyom ve bol su hatta ilk oplmda 40 çıkana kdr hepsini vermiştim
egee AygulSina sporsuz o göbek toplanmıyor malesef ne kadar kilo verilsede sağlıklı beslenme spor şart emzirebiliyosaniz zaten avantaj
tubabalcihasan AygulSina ben 14 kilo aldım fazla ödem vardı . sezeryan olduğum içinde otellerim artı ki ameliyat yerime bile aksın ödem diye drem takti doktorum dün sabah tartirdim son 4 kilo hamile kaldığım kilo ya daha 15 gün olmadi doğum yapalı
AygulSina Hohomoromu tam tahilli ekmek yiyorum ben bayaz ekmek falan dedigim tatli tuzlu kestun paketlenmis gidalari tüketmiyorum
AygulSina Duygu34 bol su icme isini yapim ben emziriyorumda ama eskisi gibi degil tabi yetmiyor malesef 😔😔😔 il 10 gunde falan 10 kilosunu verdim toplamda 20 almistim 10nu gitti 10nu kaldi
AygulSina egee haftada bir spora gidiyorum ve gunluk 2 3 saat yuruyorum. Kosmayi isterdim ama kosamiyorum malesef nefesim kesiliyor
Gorkemm 54 kilo ile hamile kalmıştım.. 67 ile doğuma girdim.. kızım şuan 2.5 aylık ve ben 56 kiloyum. Emzirmrkten ve koşturmaktan kilom kalmadı :)) özel hiçbişey yapmadım yani
AygulSina Gorkemm zaten dogumdan sonra belirli bir miktar gidiyor seninkiler oyle gitti buyuk ihtimal fazlada almamissin sanslisin bu konuda
Hayat86 Gorkemm ayyyy cidden mi ? Yemenizede dikkat etmediniz mi ? 55 ile kaldım 70 oldum , şuan 62yim ve bebeğim 1 aylık. Gitmez kilolar die korkuyorum
Ylmzkbra06 Gorkemm 54 ile hamile kaldım bende 66 ile doğuma girdim 57 im şuan:) göbeğim var işte o da gitse;)
Gorkemm AygulSina evet.. bir çoğu doğumda gitti zaten.. Ben o konuda şanslıyım yiyip kilo almayanlardanim neyseki :)
biryavuzkusu AygulSina o tatil işi benide düşündürüyor ya hamileyken giydiğim mayomu giymeyi düşünüyorum 😂 şişko olmaya alışmaya çalışıyorum artık vermek yerine aksine alıyorum 😒
Deletedmom_297 Ah ben ne yapıyommm 85 le girdim suan 67 kilom 66.6 düşmüştüm 400 gram almışım yarın hemen sılkelencem biraz hamur işini abarttım😄 Bir veremedim 9 kilo daha temmuz andı tatlı gidczzz birde löp löp bari62 63 olsam yine az zayıf duruyorum
Gamzekubra AygulSina ay cidden nasıl verdiler ben doğumdan çıkınca zayıftım 😂 şimdi kilo aldım o halime dönsen yeter😄😊