Sezeninc bende hep zayıftım canım evlendiğimde 47 kiloya kadar çıktım sonra yine kendimi sevmedim bebe bisküvisi muz pekmez ceviz falan karıştırıp yiyordum hep bide bol kalori almak lazım yoksa mümkün olmuyor kilo almak 10 kiloda bu şekilde aldım hamile kaldım ve 20 kiloda hamileyken aldım yani neredeyse hep kilo aldım nasıl oldu tam çözemedim 😅 önce mümkün değildi 45 kilo üst sınırımdı😉 şuan 56 sabit daha kilo falan vermek istemem benim vücudum çok garip kiloyu belli etmiyor korkuluk gibi hissediyorum kendimi İnşaAllah sende kilo alırsın canım herşey gönlünce olsun 🌹🤗