Evet bildiginiz uykularımız kaçtı kızlar ne ben ne eşim dogru düzgün uyuyoruz evde zombi gibi geziyorum uykusuzluktan gözlerim yanıyoo eşim desen 2-3 saatlik uykuyla işe gidiyoo…bebegim 7 aylık olacak 2 gün sonra.. herşey haziran başında izne memlekete gitmemizle başladı uyku düzeni mi bozuldu yoksaa ayı büyüdügü icin o zamanlara mı denk geldi bilmyrum ama o zmndn beri gece uykularımız bozuldu önceden 8-9 arası uyur sabahta 7 gibi uyanırdı uykuda emzirirdimm şimdi nerdeee gece kac kere kalktıgımı Allah bilir uyanıncada öyle hemen uyumuyoo en erken 30-45 dk düşünün bir de ayaga kalkıp sallamak lzm yoksa yine uyumyoo bi akıl verin kızlar ne yapsam düzelir inanın halim kalmdı tükendimm bu uyku gerilemesi bizi mahvetti yok mu şöyle yaptım düzeldi diyecek🧟♂️