Kızlar 9sy 23 günlük bebeğim çok şükür uyku saatimizi ayarladık 9-9bucuk arası uyuyor ama kendi kendine uyumak istemiyor yani ağlama krizine giriyor (yanlış anlaşılmasın beşiğe bırakıp odadan çıkmaktan bahsetmiyorum ona bende karşıyım) karanlıkta yatıyor doğduğun dan beri zaten kısık ses nini çalar ben başını oksarim yada popoya pat pat öyle istiyorum ama çok huysuz olduğunu için hiç cesaret edemiyorum doğduğun dan beri zor ve mızmız bir bebek yani sizler neler yaptınız açıklayıcı bir şekilde anlatır mısınız ?🌺