Kızlar alalı 1 ay oldu çok memnundum fakat dünden beri çalıştırdığımda sanki motoruna bişey sıkışmış gibi bağırıyor filtelerini fırçasını hep temizledim. çok zorlanıp ısınıyor korkudan açamıyorum. Servise ulaşamıyorum bayram diye. Garantiye gidecek sanırım, başınıza böyle bişey geldi mi ne olabilir