Prensesannesi96 Bayanlar biraz önce 2. Dozumu oldim…. İlk dozda 3 saat emzirme dediler bugün de 6 saat dediler bebeğim 6 aylik cok memeciii sagmadim zaten biberon da tutmuyo ne yapcam 😒😒😒😒 yaptiranlar ne yaptı??
Dkk Prensesannesi96 ilk dozu oldum emzirmeyin demediler . Doktorlarda emzirmeye ara vermenize gerek yok diyor . Yapılan son çalışmalarda anne sütünden bebeğe aşı geçişi olmadığı sadece antikor geçtiği görülmüş. Öne çakan hikayelerde bulabilirsiniz sizde çalışmayı 🌺 https://instagram.com/annesutudoktoru?utm_medium=copy_link
Prensesannesi96 Uyudu çok şükür ya herkes. Farkli birşey söylüyor yaa… Emzirmesem bile sonuçta gogsumde süt birikecek yine vercem 😒😒 neyse 4 saat geçti pure verdim uyanırsa bende emzieirim cok memeci bebeğim çok üzülüyorum emziremeyince :))
Filizbii Ben ilk dozdan sonra emzirdim 10aylık bebişim bişey olmadı. Çevremdekilerde hep emzirdi. Doktorumda emzirin diyor buyüzden rahatlıkla emzirdim ben.
Prensesannesi96 Bende emzirdim kızlar ya çok şükür bişey olmadı ama yine bekledim 5 saat geçti hemen hemen uyudu bende kiyamadim … Biberon tutmayan bebek cok zor… Rabbm korusun hepimizi 🤲