Sfanr Bende böyleydim ayakalrim felan Su balonu gibiydi içine çöküyordu resmen bastırınca.
Doktorum kan sulandırıcı iğne verdi oksapar. Onu kullandim koldan vuruluyor, isteyen göbekten de vuruyor şeker iğnesi gibi minik bı iğne. Onunla normale döndüm ben.
Bebeğim iki günlüktü ve ben sislikten çok rahatsız oluyodum ayni durumdaydım yani