Iyi bayramlar kizlar
Bebegim 4 bucuk aylik istahi tamamen kapandi grip oldu yiyordu ama dünden beri asla yemiyor sadece mama ile besleniyoruz nama agzina değdiği an çığlık kiyamet dun gece 3 te 150 cc mama yedi ondan sonra bugun aksam 6da yedi 90 cc var mi basina gelen onerisi olan??? Kavanoz kasik mamalar falan var +4 ay olanlardan versem mi ne yapsam yermi bilmiyorum . Ne yapayim onu da bilmiyorum