Benim kızımda öyleydi. Aç olduğu için ağlıyordu. Ben 1,5 ay meme+mama gittim. Günde 3-4 öğün mama veriyordum. Sonrasında zaten sütüm arttı ve mamayı tamamen bıraktık. Ağlıyorsa elbette bir sebebi vardır. Gazı da olabilir. Siz ne kadar çıkartıyor desenizde bebeklerde sandığımızdan fazla gaz var.