Kızlar merhaba daha önce post açmıştım. Oğlumun bugun 5.günü doluyor hastanede. İlk bayramımız ayrı gayrı oldu. Oğlum daha 8 günlük. Sarılığı bir düşüyor bir yükseliyor bizi de yanına almıyorlar. Çok zor bir normal doğum yaptım kafasında hematom olduğunu bu yüzden sarılığı onun yaptığını kafasındaki o birikmiş kan dağıldıkça sarılık değeri artıyormuş. Hala ne zaman taburcu olacağımız belli değil ilk bebeğim daha 3 günlükken yatırdılar. Annelik duygusunun öyle bir derinden yaşıyorum ki iliklerime kadar anne olduğumu hissettiriyor bu içimdeki ateş. Diğer posta sağolsun çok yazan destek olan olmuştu son durumdan haber etmek bilgilendirmek istedim onları. Ve ayreten bir kaç soru sormak istiyorum. Hematom kalıcı hasar bırakır mı? Kaç günde geçer? Yaşayan deneyimli anneler var mı nasıl bir süreç izlediniz?