Deletedmom_49 Bebeğim 3 ay 22 günlük. Üç gündür iştahsızlık vardı.basindan beri anne sütü alıyor sadece. Biberon kullanmadım hiç. Bugün memeye getirdiğim an çığlık atiyo istemiyor çok ağlıyor ama biberon verdim en son onu içti güzel güzel. Ya ne olur akıl verin nolur kafayı yicem
[silindi] Deletedmom_49 Mrb normaldir atak zamanı Biberon vermeyin canm hiç almıyor sa enjektör le yavaş verin biberonla aliştırmayın ayakta emzirme ye çalşn Burda duymuştum Banyoda ıkınız bebek le soyunun Suyun altına girin emiyormus bebek Emzirme danışmanı soylemştibi bayana Sizde deneyın Bn sngırak bidde deniyordum o na bakarken emziriyor dum
Neslihan1903 Deletedmom_49 atak olabilir ama biberon verirsen meme reddi yaşama ihtimalin yüksek doyuyordur merak etme ben iki aydır meme reddi ile uğraşıyorum yavaş yavaş topluyoruz tabi ki biberonda verdim ama biraz sabır edersen çabuk döner çünkü seninki yeni başlamış
[silindi] Deletedmom_49 Nasl dıyım ki bnım bir hafta surdu aglar Dı bn şıngırrak salardm dikkatını dagtarak emzirrirdım blkıde gazzı var on aldıgı zamn da, gaz yapar bidde canm Agladgında meme de hemn pes etmeyin onu guldurun oynatın tekrar memeye verın agladı gı an memeden almayın baktınız Aglıyo bebegı kaldırın guldurun Yınne memeye verın hp ilgi çekin
Barlasb10 Ben de emmek istemediğinde ya ağızıma emziğini çıngırapını alırdım, altını tamamen açardım çıplak kalınca hoşuna giderdi ya da ayakta geze geze bi de bi üstte hanımefendinin yazdığı gibi eğer evin sıcaklığı iyiyse duşa girerdim orda emzirirdim
Barlasb10 Deletedmom_49 zıbınla ya da üstümde uzun bi elbiseyle giriyordum hemen çıkartabileceğim tarzda hem oğlumu yıkıyordum suyu seviyordu biraz sakinleşince su açıkken emziriyordum üşümesin diye de su akıyordu bacaklarına falan duş başlığı olanı değil de çeşmeden ama
Meldemmmnnm Deletedmom_49 yatakta uzabdin bebek siz üzerine eğilerek emzirin ben arada böyle yapardım yorucu olurdu ama napayim
Deletedmom_49 Neslihan1903 evet 3-4 gündür böyle anlamıyorum ya biberon vermediğim.halde bir anda böyle başladı o kadar istahsizki. Sizin bebek kac aylık ve neden red yaşıyorsunuz?
ipekkizz Deletedmom_49 merhaba eğer biberonu içip doyduysa sizin sütünüz az oldugu için yapıyordur aynısını yaşadık bende sütüm var sanıyordum gögüslerimden akıyordu doktor sürekli sütün az oldugu için yapıyor takviye yap diyordu bende kızıyordum nasıl olur gögüslerim taş gibi süt akıyor diyordum sonra gögsüm doluyken sağım yaptım emzirmeden 30 cc falan cıkınca şok olmustum sütümü coğalttım cünkü benm kızım ne biberon ne mama aşdı aslında birsürü nedeni oluyor inşallah gecici bir sürectir☺️
Deletedmom_49 ipekkizz Teşekkürler ama sütten değil 3-4 gündür iştahsız. Emmek istemiyor ağzına almiyorki 😑
Neslihan1903 Deletedmom_49 4 aylık olmasına 2 güm var red sebebi sütümün tanzikli olmasıymış çözdük şükür yavaş yavaş iyiye gidiyor sütümü sağıp akılı yavaşlatıyorum sonra emzirip sağdığımı veriyorum çünkü ön sütten su ihtiyacını karşılıyor
Deletedmom_49 Neslihan1903 haklısınız benimkide tazyikli başından beri ama rahatsız olmuyor aksine tazyik olmadığında bağırıyor 😂 cins bizimki
Neslihan1903 Deletedmom_49 hızlı seviyor demek ki minnoş ☺️ Sabırlı olman lazım yapacak bir şey yok biberon sıkıntı ya