kızlar 4ay 24 günlük bebeğim war kakasında kırmızı mı kahwerengimi nokta nokta şeyler oluşmaya başladı bu ne demek oluyor doktor kontrolüme de daha war açıkcası korktum öyle olunca başına gelen bilgisi olan warmı acaba bu aralar çok giremiyorum siteye