Eliiifffff Kızım 13 günlük. Meme reddi yaşıyoruz sağıp veriyorum mama da veriyorum. Her mamadan ve sütten sonra az da olsa kusuyor ve hıçkırık tutuyor. Normal mi sizce??
Alpler2020 Bence normal mama vermedim ama benimkide kusardı ve hıçkırık çok tutardı büyüdükçe azalıyor