Minnak-anne Baharmiray bebegim 3 ayını doldurduktan sonra cıkarttı. Doktorumuz erken dis cıkarmanın genetik olsugunu söyledi ki bende erken cıkarmısım . Zararı yoktur sadece süt disleri yasıtlarına göre biraz erken düser dedi .
Baharmiray Zeynep-mina12 dış eti şişmiş birde zaten dışı görünüyo yavaştan patladı patliycak elini sürekli ağzına koyuyo kaşıniyo sanırım ben diş kaşiyciyla kaşıdiğım zaman çok rahatliyo
Zeynep-mina12 Baharmiray benim bebeğiminde sürekli eli ağzında bide beni ısırmaya çalışır gibi yanağımı tutmak istiyor sürekli salyası çok fazla 🙏🏻İnşallah kolay atlatırız bu süreci hepimiz
Sahraligunler Baharmiray Bnm bebeğimde 3 aylık ama on disi alt dışı degilde köpek dişi belirginlesmis acaba o mu çıkacak
Minnak-anne Sahraligunler bazı bebeklerin dis sırqaı farklı olabilir takipte kalın belki de bebişiniz azı dislerinden baslıyordur☺️