Busrakaplan20 https://imgyukle.com/i/YkJCG kızlar bebeğim yattı bir kalktı kolu böyle herhangi bir alerjisi yok isilik bukadar olabilirmi yoksa sinek ısırığımı diğer kolunda da var
harley Busrakaplan20 aynısı bizde de oldu ya alerjiye benzetti dr bizim bide başlaro vardı küçük beyaz bişey ısırmış gibi zaditen verdi
Busrakaplan20 Mom0911 herhangi bir alerjisi yok alerjen değişik bişey yemedi doktor önerisiyle ilerliyoruz