1anne01 Merhaba, öncelikle meme reddini aşmanıza çok sevindim. Ben de çok çekmiştim. Göğsünüzün ağrıması çok normal. Daha doğrusu benimde ağrım olurdu. Doktorum normal olduğunu söyledi. Hala bile sağ göğsümden emerken sol ağrır, soldan emerken sağ ağrır. Fasülye büyüklüğünde elinize gelen şey mastit başlangıcı olabilir. Yani orada süt kanalınız tıkanmış olabilir. Daha önce ben yaşamıştım. Bol bol o göğsümden emzirdim, bol bol sağdım. Lahana yaprağı koydum haşlayıp geçti. Yer çekimine karşı emzirmeyi deneyebilirsiniz.