TalentedMom 6 yaş var ben ilk doğumumun sonrasında çok kabızlık ve gaz sıkışması yaşadım karnım çok ağrıdığından ili büklüm emriyordum yaz sıcağında o da etkili oldu tabi ama bunda da hep ayaktaydım çok şükür çok rahat geçti ki bebeğim tersti doktorum sezeryan ameliyatın normal kafasıyla gelen bebeklere göre daha zor geçecek demişti ama çok şükür dediğim gibi doktorun eli çok önemli bide galiba ufakta olsa ikinci de kendi gayretin de oluyor