Gizemiss Merhaba Happy kinds ailesi benim oğlum 4 AYLIK olucak yarın ve son iki haftadır her mama yendiğinde gaz çıkarma esnasinda kusuyor ve bazende gazini cikaramiyor ornegin beslendikten. 15 20 sonra çıkarıyor az da olsa bu durum normel mi ?