Iyi akşamlar arkadaşlar, bebegim yalnızca mamayla besleniyor kilo boyu ayına göre gayet iyi bebelac gold kullanıyoruz fakat bebegim surekli hasta hepte kanda enfeksiyon çıkıyor bugün acildeki doktor bana bağışıklığı zayıf olduğu için böyle mamasini değiştir besin değeri yüksek bir mama ver dedi bu arada bebegim 5 ay 20 gunluk besin değeri yüksek olan bir mama var mi bildiğiniz