Aydonika Mirayasellll benimki 1 ayda ancak 700 almış 18 günde fazla bile doktor demedi mi fazla alıyor diye yani az değil çok bile merak etme canım
Mom987 Mirayasellll 18 günde 700 Gr nasıl az olsun 😊 12 günde de 300 500 Gr alsa aşağı yukarı eder ayda 1000 1200 Gr. 700 Gr iyi bir kilo
Dilaraplt Mirayasellll ayda 500 ila 1000 gr arası alması lazım sütünüz yarıyor demek ki mama takviyesi yapıyorsanz yapmayın derim ☺️
boncukhaniminannesi Mirayasellll bebekler ilk haftalarda aksine kilo verir sizin bebeğiniz çok iyi kilo almış dert etmeyin 🌺
Bebegimm1 Mirayasellll ayda 500 gram 1kilo almasi yeterli diyor doktorlar ilk 3 ay guzel kilo almisti bebegim sonradan gram almaya basliyolar 😊 yani 18gunde cok iyi almis eger sadece anne sutuyse masallah 😊
Mirayasellll Bebegimm1 çok sevindim evet anne sütü sadece .. 8 aylık doğdu küçük baya. Bir an önce toplarlasın istiyorum .. ele avuca gelmiyor 😅
MNMD Mirayasellll MaşaAllah çok güzel almış. 1 ay için 600 ile 1000 arası normal diyorlar ki sizin daha 18 günde 700 gr daha ne olsun 😊
Melek-3434 Mirayasellll hayır canım maşallah çok iyi almış hatta 1 ayda en az 500 gram alması bekleniyor sizinki 1 kiloyu geçer 🧿bol bol emzirin ilk 3-4 aydan sonra kilo alımı çok azalıyor çünkü