Arkadaşlar şimdi 2 aylık kız bebeğim var ara ara saat 9 da ağlayama başlıyor gece 12 1 gibi uyuyor ama karnı tok gazı yok altı temiz herşey tamam ama yok çare yok bazen de yapmıyor kendi kendine uyuyor sanki arada başka çocuk oluveriyor bi akıl verin neden böyle yapar