Ozgecanmevsim Benden sana en büyük tavsiye sütün yetiyorsa asla mama verme, biberon verme. Bende günde iki kere mama veriyordum kızım ağlama krizine giriyordu çünkü sonra beni emmek istemedi ee o emmeyince doyuracak kadar süt gelmemeye başladı ve yaklaşık 4 haftadır sadece mama.
Sabah uyandığında emiyor, mamalardan sonra ben anne sütü de alsın diye emziriyorum ama doyumluk emmiyor.
Beslenmesi doyması mama sayesinde yani.