elcn4139
Ağlama şekli nasıl? Sinirli mi ağlıyor yoksa sakin gibi sürekli mi ağlıyor? Youtubedan bebek ağlaması türlerine bakın, benim oğlum bas bas ağlardı, sinirli ağlardı yani. Gazını sürekli çıkarıyordu, sütüm de çarşafa kadar taştığı için aç olduğunu hiç düşünmemiştim kolik sanmıştık ama birkaç kez mama verdiğimde hemen uyumasından ve youtubeda ağlamasının açlık ağlaması olduğunu görünce aç olduğunu anladım. Doktor kontrolünde de hiç kilo almamıştı, meğer açlıktan ağlıyormuş, sürekli emiyordu ama sütüm doyurmamış, hatırlayınca hala vicdan azabı duyuyorum 😔 En iyisi doktora danışmak yine de ❤️