Merhaba kızlar bayram tatiline memlekete geldik annemlerin evi de uzunlamasına illa bi yer açıkken evin diğer tarafından bi yer açmak gerekiyor biraz serinlesin diye diğer türlü nemden sıcaktan oturamıyoruz. Haliyle bebeğim için de korkuyorum hasta olur mu diye. Açmasam çok terliyor açsam korkuyorum napsam ki 🥵