Her bebek nasibi kadar emer biliyorum fakat burada birkaç postta okudum bazı doktorlar bir yaşından sonra anne sütü fayda etmez vs demiş Yani bir yaşına kadar emzirmeli anneler demişler bunun doğruluğu var mı mesela ablam iki kızını da bir yaşına kadar emzirdi sonra bilinçli kesti sütten 🤷🏼♀️