glcncbn bizim şubat ayında doğmuştu bebeğim ve sleppy çok fena isilik yaptı acile götürdüm alerji gibi olmuş dedi krem verdi tabi direk bezi değiştdim ben primaya geçtim tabi pişikte olmuştu mustelayı da bırakıp bepantole geçmiştim prima çok iyi en iyisi de premium care