Naznazi gazı çıkarsa dahi hala gazı olabilir bende yok sanıyordum çıkardığı için meğersem varmış gaz ilacı kullanınca anladım ve ben anlayna kadar 3 ay geçmişti gaz ilacı kullanınca o kadar çok gaz çıkardı ki özellikle sabaha karşı çok şaşırmıştım sonrasında rahatladı şimdi 4.5 aylık gece yatmadan gaz ilaco vermezsem yine huysuz yine huzursuz