laliko35 Ben 73 ile hamile kalıp 92 ile doğuma gittim. 1 haftada 12 kilosu gitti. 2 ay oldu doğum yapalı. Şimdi 77 kiloyum. Diyetisyene başladım bu hafta. Kilo vermeye devam ediyorum. Üstelik emzirmiyorumda. Sütüm yok. Yaş 39. İlk gebeliğimde ise 29 yaşındaydım. Gebelik şekerim vardı 56 dan 85 ile doğuma gittim. 4 aydada diyet bile yapmadan 60 kiloya düşmüştüm. 20 gün sütüm gelmişti sadece. Ama çalışıyordum. Şimdi çalışmıyorum ve yaş faktörüde var tabi.