Wommy YAni çok uygun sayılmaz otel yemeği sonuçta ama öyle fahiş fiyatlar da değil. Tatili göze alınca yenilebilir bence. İnsanlar genelde bir gün otelde yerse birkaç gün de merkeze gidiyorlardı benim gördüğüm ama tercih sizin.
Otelde başka bir etkinlik yoktu geçen sene, bu sene varsa bilmiyorum. Sadece bazen sahilde ateş yaktıklarını biliyorum. O da arkadaş grubuyla falan giderseniz güzel olur. Etkinlik ve vakit geçirmek için çarşıya iniyor herkes genelde.
Yalnız bana göre plajı en güzel otel. ☺️