Sltn01 Nadiye31 ben evde emriyoeum avm falan gidersem emzirme odalarında emziriyorum . Eğer avm değil başka yere gidiyorsam sahile falan arabada yolda emzriyorum
Aydonika Nadiye31 çıkmadan önce emziriyorum yanıma da sağıp alıyorum sağmadiysam eğer arabada emziriyorum zaten avmlerde emzirme odaları oluyor genellikle bazi cafelerde bile oluyor
Nadiye31 ikitostikannesi bende kullanıyorum ama benim zilli çok zorluyor beni aksiliği tutuğu zaman kıyamet kopuyor.. Ben hiç rahat edemiyorum
Asoo2305 Bende gidemiyorum emzirme odası olan büyük AVM li yerlere gidebiliyorum sadece 2 ay 15 günlük kızım eğer çarşıya gidersem sağıyorum sütümü öle hallediyorum.
arc-1521 Asoo2305 benim bebeğimde 2 ay 10 günlük emiyor emmesi bitikten sonra uykusu geliyor ayağımda sallamamak için bidaha memeye alayım memede emerek uyusun istiyorum almıyor istemiyor kafasını çeviriyor sizde bebeklerimiz artık doyduğunu bilir mi ondan mı öyle yapıyor
DoganurcaN Bende emzirme önlüğü kullanıyorum heryere gidebiliyorum ama az daha büyüdümü daha rahat edersiniz
Asoo2305 arc-1521 Evet canım biliyor doydugunu doymasaydı zaten uykuya geçemezdi kesinlikle birde bazen memeden cekiliyo kızarıp kalıyor benimki gazı oldugu için yapıyor sonra gazını cıkartıp devam ediyorum emzirmeye uyuyup kalınca geri çekiliyor.
Beycaamommy Emzirmek ayıp değil ama insan kalabalık yerde biraz çekiniyor tabi açık yerlerde arabaya gidiyorum ya da sütümü sağıyorum bi yerlerde öyle veriyorum
Nadiye31 Beycaamommy Bn her yerde emzirim sonuçta çocuk büyütüyoruz doğanın kanunu bu.. Ama benim sıpa çok aksi.. Rahat rahat emzirmem lazm. Geçen yıl korona dan çıkmadım bu yılda çocuk yüzünden çıkamıyorum
ikitostikannesi Nadiye31 bizimkide öyle bende elini tutuyorum şimdi biraz büyüdüde rahat ediyorum gezerken 🙃
Beycaamommy Nadiye31 aynen lansinoh biberon kullanıyorum manuel de var sağma elektrikli de ama dışarda manuel lansinoh pompa ile sağıyorum
Cicilibicili Nadiye31 nasıl alışırsanız öyle gider. Sonradan çıkmak tamamen zor gelir. Farklı ortamlara da alışmalı hayat evden ibaret değil çünkü. Ben sahilde bile emzirdim. Örttükten sonra ayıp bişey değil aksine emzirin gitsin ☺️
arc-1521 Asoo2305 evet doymasa aç olsa uyuyamaz değil mi bazen memede uyumak istiyor bazen karnı tok olunca emmiyor teşekkürler içim rahatladı ☺️
YazarAnne Valla benim de 5buçuk aylık kızım var. Ama dışarı sorsanız 2 kere anca çıkmışızdır. Çünkü gerçekten kötü bir muhitte oturuyoruz. Eşim olacak ki çıkacağız hani. Bende merak ediyorum ileride ne yapacağım diye
Nadiye31 Beycaamommy sularda sağıp veriyorsunuz değilmi.. Biberonla içtikten sonra emmeyi unutmaz değilmi
Ayazefem Nadiye31 benim bebeğim de 2 aylık çıkıyorum bir mekanda oturuyorsak müsait yer soruyorum hepsi mescid e götürüyor beni orda emzirşyorum . Onun dışında arabada emziriyorum