[silindi] kızlar sanırım üşüttük boğazı dolu gibi geliyo oksurdukce kusuyo yavrum bi atamadı balgamı ne yapsak nasıl bi çare bulsam bu gece rahat uyusun oda bnde
balannesiii [silindi] daha önce basıma gelmedi canım ama burnundanda doluyo olabilie genzi istersen sık sık her emzirmeden önce serum fizyolojik damlat burnu doluydu bikeee bizimkinin hastanelik olduk genzi dolmuş öksürmeye başladı cok korkmuştuk
Deletedmom115 [silindi] Benim oğlum da bronşit oldu 4 gün önce balgamı vardı ve çok öksürüyordu ateş oldu sonra gittik hava verdiler şurup yazdılar kendi kendine balgam atamaz ya kusar yada kakada çıkar o yüzden bence bi götürün yarın.