Calpol veriyorduk 6 saatte bir. Ben yanlışlıkla calpol yerine 12:30 da dolven vermişim. Ateşi düşmeyince doktor dolven de verin dedi dönüşümlü. Bizde 17:00 da dolven verdik. Yani dönüşümlü olmadı da art arta dolven verildi. 7 aylık bir şey olur mu doktor tli açmıyor. Köydeyiz bi bakın nolur