Kbra6161_ doktorunuza danışın bence. Bebeklerde Kabızlık demek ağlayarak ıkınarak zorlanarak sıvı ve pütürlü şekilde yapmak demek değildir. Demişti doktorum. Bende ağlayarak çok zorlanıyor demiştim. Keçi pisliği gibi katı ve sert yapıyorsa kabızdır dedi. 3 5 10 gün farketmez her gün yapsa bile kastı ve serse kabozdor