Meyland merhaba kanguru konusunda epey denemem oldu. Fiyatı yüksek olduğu için ergobabyi düşünmemiştim başta diğer markaları denemek istedim ancak şuan ergobaby kullanıyorum çoklu pozisyon seçeneği olduğu ve ergonomik olduğu için rahat ettim. Bebeğim de içinde daha rahat hareket edebildiği ve görüş açısı daralmadığı için memnun. İkimiz de memnunuz yani tek kötü yanı fiyatı😞